PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wypada wyslac CV oraz LM nie poczta... › Re: Czy wypada wyslac CV oraz LM nie poczta...
  • Data: 2002-11-18 14:30:27
    Temat: Re: Czy wypada wyslac CV oraz LM nie poczta...
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...inna rzecz, ze mnie sie np nie zadarzylo dostac odpowiedzi gdy
    > wysylalem im oferty mailem, a gdy wyslalem Prioritaire to nawet zostalem
    > zaproszony na rozmowe :)))

    Ale znalazlem cos innego:

    http://w3.plusgsm.pl/praca/index.asp?color=001000&sh
    ow=3b&nr=1174&region=2

    widac wyraznie napisane:
    "Polkomtel S.A. ul. Ceglana 4 40-514 Katowice"

    ale tez:
    "e-mail: p...@p...com.pl
    (prosze podać numer referencyjny w polu "temat wiadomości")"

    co wg mnie wyraznie oznacza, ze jak najbardziej mozna.

    I co, wyszlo cos z tej Twojej pracy w Plusie?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow