PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto studiować na lepszej uczelni? › Re: Czy warto studiować na lepszej uczelni?
  • Data: 2005-06-07 19:46:39
    Temat: Re: Czy warto studiować na lepszej uczelni?
    Od: "steppi" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Polibuda mnie troche odstrasza ze względu na matematykę i fizykę, a mnie
    > bardziej interesuje biologia, chemia. Słyszałęm rónież, że jeśli chodzi
    > konkretnie o Ochronę Środowiska to nie jest ona na dobrym poziomie na
    > poli. Poza tym jestem właśnie w trakcie  1ego roku studiów na SGGW (nie
    > dostałem się z konkursu śwuiadectw na AR we Wrocku a tam dostałęm się
    > pisząc 2 egzaminy ;]) i nie wiem czy miałbym możliwość przeniesienia się
    > na poli bez utraty roku; wiem że na AR przenieść się mogę.
    >
    > Chewie

    Mam koleżankę po tym kierunku - skończyła OŚ na Uniwersytecie Jagiellońskim i
    na razie w niczym jej to nie pomaga, nie pracuje w zawodzie (już rok
    praktycznie). Ale być może to specyfika naszego podkarpacia - w Warszawie
    zawsze będziesz mieć większy rynek pracy i więcej ofert, nawet niż w samym
    Wrocławiu - takie jest moje zdanie. Więc może warto jednak pomyśleć o
    zaczepieniu sie?

    pozdrowionka
    steppi