PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto mówic prawdę ? › Re: Czy warto mówic prawdę ?
    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto mówic prawdę ?
    Date: 21 Jun 2005 19:34:19 +0200

    > Nie rozumiem, co ma kwestia tego, jak pracownik opuscil poprzednią firmę do
    > tego, jak łatwo go zwolnić ? Jakos nie widze związku

    Pracownik , który sam się zwolnił uważa, że ma perspektywę. Że znajdzie coś
    lepszego. Jest psychicznie silniejszy. Jeśli się go zwolni prawdopodobnie
    będzie próbował znaleźć nową pracę.

    Pracownik, którego zwolniono, jest nauczony czegoś innego.
    Myśli: pracowałem i mnie zwolnili, a więc nie warto szukać pracy.
    Skoro nie warto szukać pracy, to trzeba sie trzymać starej. To logiczne.

    Nie jestem ani kadrowcem, ani psychologiem.
    Nie będę się spierać, ale wydaje mi się , że tak jest.