PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    From: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Date: Wed, 24 Jul 2002 12:40:19 +0200
    <3...@n...gazeta.pl> <ah9ce3$e9l$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <3...@n...gazeta.pl> <ah9ek7$e9l$4@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <ahb627$81i$1@news.tpi.pl> <3...@n...gazeta.pl>
    <ahc5a5$ms4$1@news.tpi.pl> <3...@n...gazeta.pl>
    <ahcl7t$2hd$1@news.tpi.pl> <3...@n...gazeta.pl>
    <ahdo8c$or6$1@news.tpi.pl> <3...@n...gazeta.pl>
    <3...@p...onet.pl> <3...@n...gazeta.pl>

    artur dyksinski wrote:
    > STL to "Standard Template Library", czesc standartowej biblioteki C++.
    > W Javie nie ma STLa,
    > *PISZESZ BZDURY*
    > brachu...

    Czy zawężaliśmy się tylko do Javy? Jakoś nie zauważyłem. Czy to
    określenie "*PISZESZ BZDURY*" odnosi się do tego, że uważasz, że na
    wszystkich platformach STL zachowuje się dokładnie tak samo, czy do
    tego, że uważałeś, że sugeruję jakoby STL był w Javie.. (tak z ciekawości)?

    > To wyjete z "sztuczek i chwytów na zagiecie dazodanowca dla opornych"?
    > Rece opadaja.

    Nie. Tylko informacja dla Ciebie, że jeśli byś się spotkał z tym
    ustrojstwem to przyjrzyj się zachowaniu tych konstrukcji SQL'owych a się
    zdziwisz - to miał być jedynie przykład, że czasami przy przenoszeniu
    programu z jednej platformy na drugą dziają się rzeczy dziwne i
    niezrozumiałe (pozornie).

    > Dla mnie EOT.

    Masz rację. Jak uważasz, że potrafisz pisać rzeczy, które wszędzie będą
    działały bez długiego testowania i poprawiania problemów to powodzenia.
    No i rada, żebyś nie pisał niektórych rzeczy (np. 3d, również w Twoim
    ulubionym języku programowania - Javie) bo się zdziwisz.

    Z mojego coraz większego doświadczenia wynika jak na dłoni, że standardy
    sobie, a producenci sobie.

    reik