PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-24 09:51:51
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    >podobnie, jak Twoje zachwalanie biednego layou'tu GUI Javy.
    >Co z tego, że można go zmieniać.
    >I tak jest obleny i nie dorasta do pięt rodowiskom GUI
    Oblesny to jest styl twojej krytyki.
    Oblesna jest równiez taka forma reklamy.
    Czego?
    >systemów Windows, a szczególnie XP.
    No i juz wiadomo, czego reklamy...
    Jak juz pisalem robicie Billowi wielka krecia przysluge,
    taka prymitywna reklama...
    >A jakby się nie wysilał, to Java i tak nie gwarantuje
    >100 % przenonoci, więc Twoje hymny pochwalne
    >wkładam na półkę z bajkami.
    Gwarantuje, gwarantuje :)))))))))))
    Co was wszystkich tak to boli?
    Ze mozna napisac program, który zadziala na Windach,
    a jak sie czlowiek dorobi i bedzie go stac na porzadny komputer
    to odda PCta na zlom i kupi sobie MacIntosha.
    A program jak dzialal na PCcie tak bedzie dzial na Macu?
    To chyba dobrze dla klienta, ze nie jest "zakladnikiem" jednej
    platformy?

    >uczę się od mistrza ;-)
    To go zmien i to szybko.

    >więc "nie chce mi się z tobą gadać"
    Obrazliwe te TROLLERY ostatnio.

    Ale tak swoja droga z tym jednym masz racje.
    PLONK.

    Artur