PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy "uderzam" w dobra strone? › Re: Czy "uderzam" w dobra strone?
    From: Kabaranda <k...@h...sg>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.biznes
    Subject: Re: Czy "uderzam" w dobra strone?
    Date: Sat, 19 Mar 2005 20:17:04 +0100

    > wydaje mi sie ze obecnie cena gra glowna role.
    > rownie wazna jest obsluga (odpadaja automatyczne infolinie itp.), chodzi o
    > to zeby klient mogl zadzwonic do Ciebie jak
    > do starego kumpla i powiedziec ze mu Outlook nie sciaga poczty. W 90% jest
    > to wina po stronie klienta ale
    > jak bedzie mial w Tobie wsparcie to nikt Ci go nie podkupi.

    Jansne, ze gra duza role. Ale nie wyobrazam sobie "milosnego" gledzenie przez
    telefon dla przyjemnosc. Czas czlowieka/pracownika kosztuje. Polgedzic mozemy,
    ale za opdowiednie pieniadze. Na pewno nie za 50 zl rocznie jak to niektorzy
    "hosterzy" sobie wyobrazaja

    > ja to bym inaczej zrobil.... .
    > zamiast kupowac sprzet i dostosowywac lokal, lepiej zadzwonic do GTSu i
    > wydzierzawic u nich serwer (wiekszosc tak robi).

    Mam juz lacze w domu, lada moment bede mial wpiecie w swiatlowod. Mozna
    powiedziec ze z punktu widzenia hostingu bedzie to moj kapial poczatkowy

    > zamiast ganiac handlowca po miescie to niech siedzi i dzwoni (sprawdzony
    > kanal sprzedazy).

    Nie wiem czy ktos sie zgodzi na 8 h dziennie bitej pracy obdzwaniania i
    wciskania firomom uslugi hostingu. Biore to oczywiscie pod uwage, ale zalezy mi
    tez na tej wiezi z klientem, a to tylko bezposrednio mozna zalatwic.

    > zrob witryne www/portal gdzie bedzie automat do zakladania serwerow, i takie
    > tam roznze gadzety.

    Jak ma byc automat? gdie ludzie najpierw maja placic a potem korzystac. Troche
    bez sensu. Okres testowy.. fajnie. Na pewno jakis ale na konkretne zyczenie.

    > wypozycjonuj strone.

    eeeee, wg mnie szkoda czasu z punktu widzenia zysku

    > zainteresuj sie czy nie da rady kupic jakiejs firmy hostingowej co cienko
    > stoi (bedzie pewna masa klientow pracujaca na pokrycie kosztow).

    Chwilowo kazdy wierzy w bycie w pierwszej 10 w top100.pl

    > znajdz podwykonawcow do budowania serwisow www (sluze sprawdzonymi
    > kontaktami).
    > wazne zeby oprocz zwyklego hostingu i budowy www bylo w ofercie
    > pozycjonowanie stron (nie wiele firm to umie robic - ja sie polecam jako ew
    > podwykonawca ).

    Dzieki, mam juz swoich ludzi.

    > IMO bez handlowca ani rusz (ale dlugo sie zwraca)

    bez niego jeszcze dluzej

    > niestety dluzej :(

    to chyba jakis slaby jednak musi byc handlowiec, albo rynek kiepski.. jesli
    dluzej niz 2 lata to chyba nie warto

    > duzo zalezy od oferty.
    > wez pod uwage ze oprocz pozyskiwania taki hanldowiec musi jeszcze zadbac i
    > utrzyamnie klientow, zeby nie uciekli.

    To chyba administrator dba o jakosc wykonywanej uslugi.

    > pisz na priv to pogadamy, mam duze doswiadczenie w temacie...

    Ja tez. Dzieki.

    Ogolnie to chodzio o pytanie: czy sens jest handlowca zatrudniac? ile firm moze
    znalezc???