eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy trzeba popracować fizycznie aby być inzynierem utrzymania ruchu? › Re: Czy trzeba popracować fizycznie aby być inzynierem utrzymania ruchu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy trzeba popracować fizycznie aby być inzynierem utrzymania ruchu?
    Date: Sat, 24 Jul 2010 12:00:48 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <i2eh84$ogr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c494278$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.145.245.72
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1279969348 25115 78.145.245.72 (24 Jul 2010 11:02:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jul 2010 11:02:28 +0000 (UTC)
    X-User: facet_normalny
    In-Reply-To: <4c494278$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:236255
    [ ukryj nagłówki ]

    zakład produkcyjny = technologia od początku do końca. Osoba
    odpowiadająca za ruch na linii i jej odpowiednie utrzymanie powinna cos
    o tej linii wiedzieć.
    I tutaj masz kilka pytań, które być moze naprwadzą cię na własciwy tor:
    1. czy osoba mająca obcykane jak pracują koła zębate, wiedząca o siłach
    tarcia, o momentach skręcających itp jest w stanie szybko poznać
    technikę zakładu?
    2. czy osoba mająca tę wiedzę teoretyczną jest w stanie ją zastosować w
    praktyce?
    3. jak sprawdzić wiedzę i umiejętności kandydata?

    pytania oczywiście możesz rozwijać.
    imho osoba ubiegająca się o pracę inżyniera/konserwatora itp powinna
    aplikować jak najbardziej na takie stanowisko jednoczesnie deklarując
    gotowość do udowadniania tego krok po kroku.
    najpierw na linii, potem odpowiednio reagując w konkretnych sytuacjach i
    po kilku latach nabierania doświadczenia przy coraz cięższych i bardziej
    skomplikowanych sprawach stając się osobą coraz bardziej przydatną dla
    zakładu.

    PS wyobrażasz sobie, że przychodzi do pracy świeżo upieczony abiturient
    i od razu buduje własnoręcznie samolot? moim zdaniem raczej bierze do
    ręki szmatę, jakis środek czyszczący i jedzie najpierw po kadłubie,
    dopiero później w środku, a zanim dostanie śrubokręt do ręki to miną
    wieki... No chyba że wykaże się wiedza i odpowiedzialnościa już na samym
    początku

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1