PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy trzeba popracować fizycznie aby być inzynierem utrzymania ruchu? › Re: Czy trzeba popracować fizycznie aby być inzynierem utrzymania ruchu?
    From: "misio" <a...@o...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy trzeba popracować fizycznie aby być inzynierem utrzymania ruchu?
    Date: Fri, 23 Jul 2010 12:52:06 +0200

    Użytkownik "Rafał" <>>

    > Takie stanowisko wymaga doświadczenia, wyczucia, obycia z tematem. Jeżeli
    > pytasz o taką rzecz, to pewnie Tobie tego doświadczenia brakuje i
    > potrzebujesz praktyki. Samo szkolenie wstępne nie wystarczy.
    > Choć pewnie jest to zależne od konkretnego przykładu.

    No tak ale czy to wyczucie, obycie można zdobyć na studiach? Jezeli nie
    (pewnie tak myslisz) to czy trzeba zatrudnic sie jako fizyczny? W sumie to
    mi nie odpowiedziałes na moje pytanie. Bo nie chce mi sie wierzyc ze
    wszystkim po studiach tak łatwo przychodzi zatrudnienie sie jako robotnik na
    jakis czas.
    I wcale nie jestem pewny czy taki staz (praca jako fizyczny) dobrze wyglada
    w CV.