PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy trzeba byc nadczlowiekiem? › Re: Czy trzeba byc nadczlowiekiem?
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy trzeba byc nadczlowiekiem?
    Date: Sun, 29 Feb 2004 14:39:30 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Sun, 29 Feb 2004 12:25:55 +0100, gdy Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał:

    >Hmmm - a nie chciales pracowac dla jakiejs wielkiej korporacji? Dlaczego?
    >Czyzby nowy trend po naszej uczelni??? ;)

    Hm... a gdzie Ty taki trend widziałeś, że absolwenci sgh idą do wielkich
    korporacji?

    Nie miałem takiego wrażenia... Oczywiście jest pewna (spora) grupa ludzi
    (najczęściej ajsekowców), których najwiekszym marzeniem jest bycie
    dobrze opłacanym popychadłem w takiej korporacji...

    Z drugiej strony równie spora jeśli nie większa grupa miała zawsze z tej
    pierwszej grupy głęboką polewkę :)

    Robert