PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 00:19:39 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "Michał" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:crurf6$nb5$1@inews.gazeta.pl...

    > Tyle że ja miałem na myśli sprawy typu, spotkać się z jakąś koleżanka
    > itp. ;-)... poza tym jak jedziesz gdzieś, musisz być elegancki. Choćby
    > na spotkanie z klientem, nie chodzi mi oczywiście o spotkanie z
    > klientem jako przedstawiciel handlowy a coś na wyższym stopniu... to
    > trzeba jakoś wyglądać. Ja wiem, że np. taki pociąg inter-city to
    > wygląda całkiem, całkiem... ale tramwaje, metra i autobusy?

    Całkiem niedawno umawiałem się na wywiad do telewizji pod stacją metra.
    Dziennikarka z kamerzystą była w centrum, miasto zakorkowane, ja na
    Służewcu, a oni chcieli mieć migawkę do wieczornych wiadomości, czyli "na za
    pięć minut". No to powiedziałem, że wskoczę w metro - i dawałem ten wywiad
    na tle kamienic na Placu Konstytucji. Nie sądzę, żebym przez fakt
    skorzystania z metra "źle wyglądał" (cokolwiek to znaczy).
    I naprawdę nie życzę Ci, żebyś kiedykolwiek trafił, na gruncie zawodowym czy
    prywatnym, w takie środowisko, które ocenia Cię na podstawie tego, jakim
    samochodem jeździsz. A z koleżankami tez można się spotykać w innych
    miejscach niż tylne siedzenie beemki (sorry, moje dziecko ma kolki, to
    jestem rozdrażniony i złośliwy :> ).
    A tacy ludzie, którzy uważają, że poniżej ich godności jest pojechać
    autobusem, powinni moim zdaniem tym autobusem pojeździć, a zaoszczędzone
    pieniądze wydać na psychoanalityka. Dobrego psychoanalityka.
    I jeszcze rada na przyszłość: widziałem już masę takich ludzi, którzy tak
    wielką wagę przywiązywali do swojego wizerunku, że, żeby zarobić na atrybuty
    tego wizerunku, swój prawdziwy wizerunek zszargali. I skończyli znacznie
    gorzej, niż mogliby, gdyby po prostu starali się rozwijać.

    Sigurd