PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
    From: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Date: Mon, 10 Jan 2005 23:12:28 +0100

    In article <crurf6$nb5$1@inews.gazeta.pl>, Michał wrote:
    > a nawet 200kzł :). Ale gdyby zaczęli żyć normalnie jak przystało
    > na 30-sto paro letniego człowieka... oczywiście nie mówię że Ty
    > tak żyjesz. Ale ja tak nie chce.
    (..)
    > Jeśli uważasz że jesteś w 100% zadowolony z życia... albo chociaż
    > pod względem zawodowym to opowiedz mi jak Ty doszedłeś do obecnego
    > stanowiska i czym się zajmujesz.

    Ja Ci swoją receptę podałem. U mnie zadziałała - jestem zadowolony
    z życia pod każdym względem, z jednej pensji utrzymuję rodzinę, a
    na Twój wymarzony samochód pracowałbym pewnie jakieś 3 miesiące. I do
    wszystkiego doszedłem sam. Tyle, że nie było ani szybko, ani łatwo,
    nie było "furki na którą można podrywać towary", "rozrywki, bez
    której przecież to nie ma sensu" itp. Czyli pewnie nie dla Ciebie...

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH