PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ? › Re: Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?
    Date: Mon, 22 Sep 2008 21:07:17 +0200

    qnick wrote:

    > To usłyszał już dziś ale w mniej ostrych słowach.
    >
    > To niech on zaproponuje to pójdziemy pogadać
    >>

    > Ciekawe tylko czy dyscyplinarnie mnie może zwolnić bo na wypowiedzeniu
    > już jestem ?

    Nie wolno mu (chociaż może :D).

    Być może wolno by było mu zwolnić ciebie w trybie normalnym, ze względu na
    utratę zaufania itd.., ale to też kontrowersyjna sprawa, zwłaszcza jak
    weźmie się pod uwagę to że te rzeczy są niezabezpieczone.

    No ale ty już jesteś na zwolnieniu, więc reasumując - może ci cmoknąć.

    p. m.