PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Date: Mon, 1 Mar 2004 14:50:36 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Nieprawda. Dopóki jestem w wieku produkcyjnym, preferencje pracodawców
    > - zwłaszcza te uderzające w mój interes - będą mnie obchodzić.
    > Ma prawo mi się to niepodobać.

    I co, zmusisz ich, zeby cie zatrudnili? Przeciez to sa ICH pieniadze i moga
    robic co chca.
    Wara od ICH pieniedzy, zajmij sie swoimi. Jak ci sie to nie podoba ZOSTAN
    pracodawca!

    > A dzieci bezrobotnych mają przymierać głodem byleby Pan Student miał
    > pracę? Kiedyś chętni i potrzebowscy Państwo Studenci pracowali w
    > spółdzielniach studenckich, a teraz są zatrudniani gdzie popadnie z
    > powodu chorego rynku pracy i chorych przepisów podatkowych.

    Oooo widze, ze cale zlo upartujesz w studentach? No coz - jesli na rynku nie
    potrafisz znalezc sobie miejsca pracy - sam sobie je stworz - nawet na
    czarna i juz!
    Przeciez nikt ci nic za darmo nie da. No i dlaczego chcesz wyeliminowac
    kogos z rynku pracy?
    Studenci sa be, lewi rencisci sa be (znaczy niech zostana na tych rentach).
    Halo, czy twoja sytuacja nie wplywa zbytnio na trzezwosc widzenia?
    Moze zamiast siedziec przes komputerem pomyslalbys nad jakims biznesem.