PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mozna byc samolubnym? › Re: Czy mozna byc samolubnym?
    From: "Pan_Tarej" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy mozna byc samolubnym?
    Date: Fri, 24 Nov 2006 17:34:42 +0100

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ek6r81$a08$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wg. mnie, trzeba otwarcie i szczerze uczyć tak, żeby nie nauczyć :).
    > Wdrabniać się w niezbyt znaczne szczegóły, niechący pomijać rzeczy ważne
    > ale "przecież takie oczywiste" itd.....
    >
    > p. m.

    Moim zdaniem sprawą zasadniczą jest to, czy wobec pracodawcy można postawić
    otwarcie problem
    Twoich prywatnych świadczeń na jego korzyść. Twoja wiedza, o ile nie
    powstała wskutek wysyłania
    Cię na szkolenia przez tego pracodawcę, to Twoje prywatne narzędzia. Umowa o
    pracę nie przewiduje
    dzielenia się z zespołem prywatnymi narzędziami. Jeżeli nie wyrabiasz z
    pracą i masz pomocnika, to nie masz obowiązku
    pomocnika szkolić ponad to, co jemu, a właściwie Tobie jest niezbędne.
    Zorientuj się też, czy nie jest to próba chytrego, chciwego, taniego
    zastąpienia Ciebie. Na wszelki wypadek
    uruchom swój drugi etat pod tytułem "Szukam pracy"
    --
    ---
    Pan_Tarej