PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest szansa na pracę w tym zawodzie??? › Re: Czy jest szansa na pracę w tym zawodzie???
  • Data: 2003-01-17 11:22:57
    Temat: Re: Czy jest szansa na pracę w tym zawodzie???
    Od: "s" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeden z najbardziej korupcyjnych zawodów w kraju
    zarabiają niewiele ale mozliwości maja ogromne
    zrób tą specjalizację dogadaj się z paroma zakładami blacharskimi i zaczynaj
    budować dom

    nie pracuję w tej branży ale miałem parę przygód z "nimi" dochodzi nawet do
    tego że zrobią ci auto i płaca kasę - kolega miał taki przypadek

    a mi natomiast ostatnio facet tak namolnie proponował zakład blacharski że
    aż był niesmaczny - a był o to w warcie...

    s.