PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy grozi mi zwolenienie z pracy - jak się ratować ? › Re: Czy grozi mi zwolenienie z pracy - jak się ratować ?
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy grozi mi zwolenienie z pracy - jak się ratować ?
    Date: Sun, 1 Dec 2002 16:53:44 +0100

    No coz stanałes przed problemem albo utrzymania pracy lub utrzymania obecnej
    pozycji. Piszac iz jest to osoba z ulicy, nie badz taki pewien, dzis czasy
    takie że nawet ludzie potrzebni firmie traca prace przez synow prezesow, lub
    kogos bliskiego kto nie ma pracy lub nie moze jej znalezc. Moze sie okazac
    iz mimo wkładu Twojego, miejsce zajmie zoltodziob a firma i tak będzie
    musiała z jego poczynaniami sobie radzic. Poprostu nastały parszywe czasy,
    gdzie uklady i jeszcze raz układy powoduja ze wartosciowi ludzie traca prace
    z dnia na dzień.
    Co może sie stac, przewiduję 2 scenariusze : 1 taki że Cie odsuna od
    stanowiska pod byle pretekstem (dzis znalezc bata na kazdego nie trudno) a 2
    taki że bedziesz podlegał np. synulkowi prezesa.
    Jak sie bronić ? To trudne bo pracownik obecnie zawsze stoi na przegranej
    pozycji, inni sie za kims nie stawia bo sami czesa sie aby nie poleciec.
    Jesli zauwazysz jakies niepokojace ruchy, to jedynie mozesz sobie stworzyc
    "monopol" w postaci no nie wiem jakichs strategicznych dokumentów lub tego
    czym się zajmujesz a co może byc karta przetargowa na wypadek gdyby Ci
    przedstawiono zarzuty lub wreczono zwolnienie. Poprostu musisz być cwańszy
    niż pracodawca który postepuje nieuczciwie i w razie czego sie bronić
    podobnymi metodami.
    Moze mam racje moze nie... fakt faktem że pracodawcy to dzis swinie i nie
    maja zachamowan przed zwalnianiem !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler