PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy facet "po przejsciach" ma szanse (sorry troche dlugie) › Re: Czy facet "po przejsciach" ma szanse (sorry troche dlugie)
    From: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy facet "po przejsciach" ma szanse (sorry troche dlugie)
    Date: Fri, 24 Nov 2006 14:33:56 +0100

    > facet stary

    Bzdura. Czytałeś ostatnio o zapotrzebowaniu na 40 latków?

    > w CV nie ma historii z kilku firm,

    To cenna zaleta. Świadczy o tym, że nie zmieniasz prac jak rękawiczki ("bo
    nie odpowiada moim wymaganiom") i że możesz się związać z firmą na długie
    lata.

    > niby umie to czy tamto ale nie ma na to papierów

    Ja tez nie mam i w dodatku mam średnie wykształcenie jako elektryk. Co nie
    było żadna przeszkodą, gdy dwa lata temu szukałem pracy, żeby wygrywać z
    młodszymi z gigantycznymi papierami i skończonymi studiami na kierunku
    informatyka. Od dawna wiadomo, że papierem można sobie tylko d... podetrzeć
    i jest pomocny dla studencika bez doświadczenia, bo dzięki temu wiadomo, że
    umie więcej, niż totalne zero. Ale nie porównuj tego do faceta z
    doświadczeniem, który od lat rozwiązuje realne problemy.

    Na podstawie tego, co napisałeś według mnie masz otwarte drzwi w każdej
    firmie, której nie zależy na przyjęciu kogoś innego, niż młode, plastyczne
    mięso. Do dużej firmy masz małe szanse, bo oni zwykle szukają plasteliny,
    która daje się ulepić wg procedur korporacyjnych. Ale do mniejszej firmy IT
    taki pracownik, to skarb.

    --
    Lukasz