PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dołączac zdjęcie do CV? › Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    Date: Thu, 23 Feb 2006 19:25:25 +0100

    On 22 Feb 2006 23:37:50 +0100, "Robert" wrote:

    >Wiele firm tego wymaga, a gdzies slyszalem by nie dodawac zdjęcia

    Jak wymagają to dodaj, jak nie to nie dodawaj. Jeśli gdzieś wysyłam
    CV, a nie jest sprecyzowane co ma się w nim znaleźć, to piszę (w
    takiej kolejności):
    Imię i Nazwisko, tel. kontaktowy, e-mail, adres do korespondencji,
    informacje o doświadczeniu zawodowym, edukacji, umiejętnościach
    (takich które mogą się przydać na danym stanowisku) i znajomości
    języków obcych.
    Nie zamieszczam zdjęć, daty urodzenia, info o stanie cywilnym, hobby i
    innych bzdur, bo po pierwsze o takich rzeczach to na randce mogę
    pogadać, a nie na rozmowie kwalifikacyjnej. Po drugie ktoś to musi
    przeczytać, więc im mniej tekstu, a więcej informacji tym lepiej.
    Jeśli chodzi o LM (tak przy okazji napiszę), to przeczytaj ogłoszenie
    o pracę i stawiane wymagania. Następnie napisz po jednym lub dwóch
    zdaniach do każdej wymaganej umiejętności i masz LM. Krótko, zwięźle i
    na temat.
    Aha, mimo że raczej mam niewielkie doświadczenie zawodowe w obecnej
    działce, to na rozmowy kwalifikacyjne jestem zapraszany.

    --
    pozdrawiam
    Bremse