PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy debile szukają pracowników? › Re: Czy debile szukają pracowników?
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy debile szukają pracowników?
    Date: Thu, 21 Mar 2002 06:54:47 +0100

    Dnia pięknego Mon, 18 Mar 2002 19:03:36 +0100, DToczynski
    <DToczynski@WON!.poczta.onet.pl> napisałbył:

    >Ja tak ogólnie to Pana szanuję i czytać lubię,

    A dziękuję, dziękuję...

    >ale tym razem to p...sz
    >Pan głupoty.

    E, nie sądzę...

    >Coby sprzedawać potrzebne jest zaplecze. Trzeba mieć od kogo kupić,
    >kontakt wypracować, zapewnić finansowanie i kilka innych
    >"drobiazgów"...

    No i? Jak to się ma do pracownika, co ma generować 10tysiaków na
    usługach internetowych?

    >Coby sprzedawać, trzeba mieć komu - Klienta trzeba znaleźć/pomóc
    >znaleźć. Nad Klientem trzeba pracować, żeby zechciał kupić. Jak kupi,
    >to trzeba nad nim jeszcze więcej pracować żeby dalej kupował - mamy
    >zbyt mały rynek, coby pozwolić sobie na jednorazowe sprzedaże - Klient
    >zadowolony generuje średnio 2-3 kolejnych, Klient niezadowolony
    >powoduje stratę średnio 15 potencjalnych nowych Klientów.

    No i? Ja widzę sens pracownika, ale nie sądzę, żeby wygenrował takie
    przychody.

    >Coby sprzedawać TRZEBA SIĘ WYKAZAĆ znajomością tematu - jedna głowa
    >nie wystarczy do dogłębnego poznania i rozpracowania nawet wąskiego
    >kawałka wiedzy - tylko praca zespołowa i wymiana doświadczeń liczy się
    >na rynku !

    Dokładnie. Nadal nie widzę jak to się ma do tego ogłoszenia.

    >A ostatnie, ale nie najmniej ważne - od kiedy to obrót=zysk (nawet w
    >usługach), heh ?

    W usługach internetowych jest bliski.

    >Nie płaci się dostawcom ? Nie kupuje
    >literatury/szkoleń ? Nie spędza się nocy nad manualami ? Ja bym tak
    >chciał - zrobić sobie raz "download" do główki i do końca świata
    >wszystko wiedzieć, ale się nie da (chyba żebym się mylił).

    Tak, ale jeżeli gość ma generować 10tys. miesięcznie, to koszt jest
    jaki? Niech będzie 1000...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)