PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy debile szukają pracowników? › Re: Czy debile szukają pracowników?
  • Data: 2002-03-18 18:03:36
    Temat: Re: Czy debile szukają pracowników?
    Od: DToczynski <DToczynski@WON!.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Mar 2002 00:10:52 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Witajcie,
    >
    > z praca.oferowana...
    >
    >------->
    >Oferujemy:
    >wysokie prowizje, lecz potrzebujemy ludzi, którzy będą w stanie
    >realizować
    >obrót rzędu 10.000 PLN / miesięcznie
    >------->
    >
    >Bosko, jakby gość w zakresie usług internetowych generował 10 tysiaków
    >miesięcznie, to by olał całego pracodawce i sam sobie biznes
    >prowadził... Ja bym takiego chętnie zatrudnił, nawet za 5000... Skoro
    >ma genrować 10, to niech ma nawet połowę...

    SZPanie Hrabio !

    Ja tak ogólnie to Pana szanuję i czytać lubię, ale tym razem to p...sz
    Pan głupoty.

    Coby sprzedawać potrzebne jest zaplecze. Trzeba mieć od kogo kupić,
    kontakt wypracować, zapewnić finansowanie i kilka innych
    "drobiazgów"...

    Coby sprzedawać, trzeba mieć komu - Klienta trzeba znaleźć/pomóc
    znaleźć. Nad Klientem trzeba pracować, żeby zechciał kupić. Jak kupi,
    to trzeba nad nim jeszcze więcej pracować żeby dalej kupował - mamy
    zbyt mały rynek, coby pozwolić sobie na jednorazowe sprzedaże - Klient
    zadowolony generuje średnio 2-3 kolejnych, Klient niezadowolony
    powoduje stratę średnio 15 potencjalnych nowych Klientów.

    Coby sprzedawać TRZEBA SIĘ WYKAZAĆ znajomością tematu - jedna głowa
    nie wystarczy do dogłębnego poznania i rozpracowania nawet wąskiego
    kawałka wiedzy - tylko praca zespołowa i wymiana doświadczeń liczy się
    na rynku !

    A ostatnie, ale nie najmniej ważne - od kiedy to obrót=zysk (nawet w
    usługach), heh ? Nie płaci się dostawcom ? Nie kupuje
    literatury/szkoleń ? Nie spędza się nocy nad manualami ? Ja bym tak
    chciał - zrobić sobie raz "download" do główki i do końca świata
    wszystko wiedzieć, ale się nie da (chyba żebym się mylił).

    --
    P.S. - Bardzo proszę o ew. odpowiedź także mailem - grupy czytuję nieregularnie.
    (Przy odpowiadaniu wytnij to, co znajdziesz pomiędzy "@", a pierwszą kropką włącznie

    Pozdrawiam

    Dariusz Toczynski, Intra-Net
    ul. Jasna 1, 00-013 Warszawa
    Tel: (+48-22) 8501650, fax: (+48-22) 8501640
    Mailto: DToczynski@WON!.poczta.onet.pl