PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy biegly rewident lub ACCA ma sznase na zatrudnienie?

  • 1. Data: 2004-11-15 17:22:22
    Temat: Czy biegly rewident lub ACCA ma sznase na zatrudnienie?
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Zastanawiam sie nad kursem na biegłego rewidenta (finanse-ksiegowosc) lub
    europejskiego odpowiednika-ACCA. Czy z takim dyplomem to da sie cos znalezc
    w Polsce? Czy trzeba szukac zagranica? Mam 5 lat doswiadczenia,ponad rok
    jako menedzer, zrezygnowalem z pracy przez mobbing. Poza obowiazkami
    ksiegowego-kontrolera zmuszany bylem bowiem do pracy fizycznej codziennie
    przez godzine.Dosyc!!!
    Wiem ze kurs 3 letni na ACCA kosztuje ponad 30.000 zl. ale czy warto???

  • 2. Data: 2004-11-15 18:05:03
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    codziennie
    > przez godzine.Dosyc!!!
    > Wiem ze kurs 3 letni na ACCA kosztuje ponad 30.000 zl. ale czy warto???

    Co to za firma w której pracowałeś, jeśli można spytać?
    Myślałem że firmy audytorskie to jakies bardziej poważne są;)

  • 3. Data: 2004-11-15 18:09:41
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Wielka dystrybucja, branza hipermarketow, kontroler finansowy -ksiegowy...

  • 4. Data: 2004-11-16 08:32:46
    Od: "ZyX" <i...@o...pl>

    > Wielka dystrybucja, branza hipermarketow, kontroler finansowy -ksiegowy...

    kurcze, a ja juz myslalem, ze tylko w mojej "fabryce" takie bzdury sie
    zdarzaja...

    pracownik biurowy (spec. d/s log) oraz kierownik log. adm. (a jakze),
    codziennie od 6 do 9 fizyczne rozwozenie i rozkladanie na polkach towarow...
    wszystko oczywiscie w celu rozwoju (znajomosc asortymentu) no i przede
    wszystkim elastycznosci.

    a pozniej trzeba w biurze za...c, zeby w ciagu 5h zrobic to, na co kiedys
    miales 8h. nadgodziny zabronione... o jakosci tej pracy (biurowej) to juz
    nie wspomne...

    m.