PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu Wrocław to taka dziora › Re: Czemu Wrocław to taka dziora
  • Data: 2002-04-17 18:51:13
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: "Jacek Domański" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnabr4rl.b6l.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > To proste - po prostu nie chcą, żeby zwaliło im się na głowę 500
    kandydatów, tylko
    > 50.

    Niedawno jeden z pracodawcow sie "wygadal" :-)) Potrzebni im sa ludzie
    znajacy sie na kilku dziedzinach, bo wtedy zatrudnia sie takiego czlowieka
    zamiast czterech "pojedynczych", on robi za czterech, a placi mu sie jedna
    pensje.
    Czysta oszczednosc, choc dzieki temu ubylo 3 miejsca pracy, ale przeciez
    pracodawcy to nie obchodzi...

    Jado