PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
    From: "phet" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czarność nad Czarnościami
    Date: Thu, 21 Aug 2003 23:01:39 +0200

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bi393g$dpb$1@news.onet.pl...

    > zeby
    > [...]

    Nie no to nie wchodzi w rachube... jednak nie potrafię zniżyć się do poziomu
    mojego "pracodawcy"...

    > Odbiło Wam? To jest zawsze kradzież. Policji nie będzie interesowało, że
    > "pracodawca" zrobił pracownika w konia. Zbierz ślady swojej obecności w
    > firmie (maile, faksy przez Ciebie podpisane i wysłane. Jesli ich nie masz,
    > to w najbliższym czasie postaraj się parę wysłać, tak by było na nich
    Twoje
    > nazwisko i z pieczątka firmy.) i skieruj sprawę do sądu pracy. Sprawdź czy
    > ma legalne oprogramowanie. Parę miesięcy po odejściu z firmy "informacja"
    do
    > US, PIP, BSA.

    Szczerze powiedziawszy to nie orientuję się co może mi dać skierowanie
    sprawy do sądu pracy. Czy w ten sposób można od gościa wydębić choć odrobinę
    z pieniędzy które mi się nalezą?? A co do materiałów to trochę by się tego
    znalazło bo jednym z moich obowiązków było poszukiwanie klientów dla firmy
    (dodam że w zupełnie innej odmianie działalności), więc maili jest duuużo.
    Jutro tam idę i spróbuję wydębić ile się da, jak nie to pierniczę, nazwę ten
    okres bezpłatną praktyką wakacyjną pod tytułem: "Jak unikać nieuczciwych
    pracodawców".

    > --
    > pozdrawiam
    > Jarosław Wiechecki