PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czarność nad Czarnościami
    Date: Thu, 21 Aug 2003 22:11:55 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@serwer.tvgawex.pl

    Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bi36si$5am$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > się
    > ciach
    >
    > Sluchaj - ja bym zrobil tak:
    > Popracowalbym tam az nie zaplaci mi tych 300 PLN, i za nic w swiecie nawet
    > jakby chcial nie podpisywalbym zadnej umowy, ani zadnego papiera - tak
    zeby
    [...]
    > PS: Czy wezmiesz z kasy 200 PLN czy wiecej - dla szefa bedzie oznaczalo
    > jedno i to samo i tak. Okradnij szefa tak samo jak on okradl ciebie. Po
    > prostu.

    Odbiło Wam? To jest zawsze kradzież. Policji nie będzie interesowało, że
    "pracodawca" zrobił pracownika w konia. Zbierz ślady swojej obecności w
    firmie (maile, faksy przez Ciebie podpisane i wysłane. Jesli ich nie masz,
    to w najbliższym czasie postaraj się parę wysłać, tak by było na nich Twoje
    nazwisko i z pieczątka firmy.) i skieruj sprawę do sądu pracy. Sprawdź czy
    ma legalne oprogramowanie. Parę miesięcy po odejściu z firmy "informacja" do
    US, PIP, BSA.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki