PracaGrupypl.praca.dyskusjeCwaniacy w pracy › Re: Cwaniacy w pracy
    From: "Minister" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cwaniacy w pracy
    Date: Tue, 22 Feb 2005 17:07:40 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@dny141.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > Nieee no zgadzam się z Tobą, że nie zawsze pięścią - jednak z całą
    > odpowiedzialnością twierdzę, że jeśli by moją żonę któryś tak potaktował
    > miałby problem i to duży i niekoniecznie mówię tu o pobiciu czy innych
    > takich. Wpier**l owszem ale jeśli system zawiedzie. Zastanawia mnie to,
    > jak faceci tych kobitek np. z Frito Laya mogli patrzeć na to jak się ich
    > kobiety traktuje. Za takie coś to niestety ale już gość miałby siedzieć. A
    > tak - musi znaleźć się "baba z jajami" która w koncu powe STOP temu
    > skur**syństwu.

    Nie bede sie sprzeczał bo wg mnie masz racje. Ale ja uważam że zona powinna
    powiedzieć męzowi że ktoś w pracy ją molestuje. Wtedy na pewno ktoś by
    szybko zareagował. Ja czułbym sie dziwnie jak bym sie dowiedział o takim
    czyms z telewizji a nie od żony. Ja rozumiem że ktos sie boi o prace i
    milczy, ale takim kosztem?? Przecież to najgorsza rzecz jaka sie moze chyba
    kobiecie zdarzyć (jak dla mnie to takie molestowanie to podchodzi pod
    gwałt). Ja obawiam sie że bym mógł krzywde zrobić takemu skur.....wi jak bym
    sie dowiedział, że tak poniżał moją żone.