PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobilibyście na moim miejscu? › Re: Co zrobilibyście na moim miejscu?
    From: "duzy" <d...@g...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobilibyście na moim miejscu?
    Date: Fri, 10 Jan 2003 10:18:08 +0100

    skoro nie jetses juz chora to przestan okradac nas wszystkich i wracaj do
    pracy
    wogole jak ci nie wstyd pisac o tym ttaj przy wszystkich
    jeszcz ebym rozumial jakbys miala piecioro dzieci i sama je wychowyala ,
    ale tak to dla mnie jestes zwykly oszust i kombinator

    Użytkownik <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Mam takie pytanie: otóż jestem obecnie do 19 stycznia na L-4 (na
    zwolnieniu
    > lekarskim przebywam już od 22 listopada), jestem jednocześnie na
    wypowiedzeniu
    > umowy o pracę (od 31 pażdziernika, koniec wypowiedzenia 31 styczeń).
    Właśnie
> [...]
    > pewien czas, z tym, że właściciel się zmienia. Nie wiem jak będzie to
    > rozwiązane z nowymi umowami, itd. Ale pytanie dotyczy tego czy na moim
    miejscu
    > wrócilibyście do pracy licząc na to, że może (może dlatego, że wiem ,iż
    mój
    > prawie były kierownik przy liście zz pracownikami, którą przekazywał
    nowemu
    > właścicielowi wpisał "przez cały okres wypowiedzenia przebywa na L-4")
    > właściciel podpisze ze mną nową umowę, czy załatwilibyście sobie dalej
    L-4.