PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE] › Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    Date: Tue, 02 Aug 2005 00:11:34 +0200

    On 8/1/2005 11:48 PM, nornik wrote:
    [ciach]
    > Teraz jestem na etapie poszukiwania innej pracy bo:
    > - srednio dziennie zostaje 2 h - za free - nie dlatego ze nie wyrabiam sie
    > ale jest duzo roboty, i narzedzia do pracy slabiutkie, a z przyjsciem nowych
    > projektow niewystarczajace,
    > - praca zajmuje mi srednio z dojazdem 12 h, po tygodniu jestem b. zmeczony,
    > zestresowany jak bezpanski pies
    > - przeraza mnie wizja nastepnych projektow, bo nie zostana zatrudnieni
    > dodatkowi ludzie do tego celu

    Współczujemy Ci szczerze. Ale...
    > Jesli przyniose wypowiedzenie, zostanie zadane pytanie przez prezesa
    > dlaczego odchodze ...i moze bedzie staral sie mnie zatrzymac, ale dlaczego
    > wczesniej nic nie zaproponowal tylko moze teraz bedzie probowal ?
    > Nowa osoba straci ok 5-6 miesiecy na wdrozenie sie w temat ktory prowadze,
    > zarzada i dostanie ok 150% -180% mojej pensji ...

    Sądzisz na podstawie sytuacji na rynku, czy swoich wyobrażeń? Bo jeśli
    to pierwsze, to nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem nowej
    pracy za, powiedzmy, 140% swojej obecnej pensji. Ale jeśli tak Ci się
    tylko wydaje?

    > Nie moge teraz zagrac i zlozyc wypowiedzenia nie majac drugiej oferty pracy
    > (utrzymanie rodziny). Czy zawsze trzeba miec tego ASA w reku, w postaci
    > drugiej umowy? Jak to jest u WAS grupowicze ? Co byscie mi doradzili ?

    Grywasz w pokera? Blefujesz z garścią blotek z tak kamienną twarzą, że
    wszyscy przeciwnicy odpadają jak muchy, nawet jeśli mają karetę z ręki?
    To spróbuj. W przeciwnym razie ryzykujesz, że na sugestię "jeśli nie
    dostanę podwyżki, to się zwolnię", Twój szef odpowie "dział personalny
    drzwi obok, proszę zostawić tam wypowiedzenie"...

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -