PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację? › Re: Co zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację?
  • Data: 2005-04-21 10:45:06
    Temat: Re: Co zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację?
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Wed, 20 Apr 2005 22:23:53 +0200, gdy yetimir
    <yetimir@#wytnij#poczta.onet.pl> napisał:
    >Jakie mam szanse i jak to zrobić by firma której już raz powiedziałem
    >"Nie" dała mi drugą szansę?

    Nikt z fusów nie wywróży, zależy to od pracodawcy i od tego w jaki
    sposób zrezygnowałeś z tamtej oferty.

    Myślę, że u normalnych ludzi wystarczy wyjaśnienie, dlaczego wtedy
    akurat nie mogłeś dojeżdzać - i że teraz możesz.

    Jeśli trafiłeś na kogoś o wysokim mniemaniu o sobie, lub zachowałeś się
    nie w porządku rezygnując - to szanse są mniejsze.

    r.