PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wybrac - poradzcie! › Re: Co wybrac - poradzcie!
    From: fly@WYTNIJ_TO_CUT_IT.abdo.pl (FLY)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co wybrac - poradzcie!
    Date: Sat, 17 Aug 2002 09:36:31 GMT

    Dnia Fri, 16 Aug 2002 23:37:06 +0200, "Marek A. Czepil"
    <m...@m...to> napisał(a):

    >To fakt - odpuść sobie.

    Juz sobie odpuscilem, skoro sa dwie inne propozycje.

    >Samo się ciśnie "nie matura lecz chęć szczera zrobi z Ciebie
    >nauczyciela".

    A mialem watpliwosci i cosik mi nie pasowalo, ale kto ma czas, b sie
    nad tym zatanawiac... :) A mialbym byc belfrem od matmy, fizy i
    informy. A na maturze dozwolone jest max. 2 x ort :) I jakos sie
    udalo... Fakt, ze z polskiego czwora...

    Tak czy owak: Twoja uwaga nie wnosi nic do dyskusji. Wiedzialem, ze
    odzew moze byc typu : ciesz sie ze w ogole masz robote itp. I nie
    mylilem sie. :)

    PozdrUFFka :)
    FLY