PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wybrac - kase czy mozliwosci rozwoju? › Re: Co wybrac - kase czy mozliwosci rozwoju?
    From: "Kitka" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co wybrac - kase czy mozliwosci rozwoju?
    Date: Sun, 11 Jun 2006 10:19:54 +0200

    Użytkownik "Robi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e6gj26$3d$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik " Plushovy" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Stary ,bierz kase i przestań żyć ideałami. To wszystko kwestia podaży i
    > popytu. Jeżeli bedzie wiekszy popyt na murazy niz profesorów,m to uwierz
    > mi że murarz zarobi wiecej:( Choćlogika wskazywala by na cos innego. Ale
    > gospodarka wolnorynkowa nie rzadzi sie logika, a twardymi prawami.
    > Reasumując rozwoj nie gwarantuje Ci sukcesu w życiu, łap kaskę, odkładaj i
    > inwestuj - to Ci da gwarancje stabilzacji. Przestan werzyć, że ktokolwiek
    > Ci zapłaci za to że się rozwijałeś, bedzie popyt na to, to zapłaca. Nie
> [...]
    Stary , ale poszedłeś , jak Kuna patagońska .Istny realizm zycia
    codziennego.Popieram , kasa , kasa , kasa i jeszcze raz kasa .i to daje
    poczucie ogromnego bezpieczeństwa , majac duuuuuuuuużo pieniedzy zawsze
    jesteś w stanie rozwinąc swoje umięjetnosci bez wzgledu na swój wiek .A
    reszta , cóż , ideały poszły do lamusa ... nie ważne co robisz , ważne jak
    ci płacą. A im więcej tym oczywiscie lepiej .