PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to za umowa o pracę? › Re: Co to za umowa o pracę? [OT]
  • Data: 2003-08-29 15:38:21
    Temat: Re: Co to za umowa o pracę? [OT]
    Od: "Wojciech Makaron" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Fajna ta umowa.
    > Taka "ogolnowojskowa".
    > "Bedziecie szeregowy kopac row od tego drzewa do kolacji"

    Bardzo fajna - pisał ją człowiek, który teoretycznie na prawie znać się
    powienien b. dobrze. Z tego co wiem (mogę się mylić), to w tej chwili
    pracodawca może mnie zwolnić w każdej chwili (skończyłeś już
    wykonywać "określoną" pracę) a ja nie mogę się zwolnić (art. 32 KP par.
    1: "Każda ze stron może rozwiązać za wypowiedzeniem umowę o pracę zawartą na:
    1. okres próbny, 2. (skreślony), 3. czas nie określony" - nie ma nic o umowie
    na czas wyk. określonej pracy), chyba że za porozumieniem stron (raczej nie
    wchodzi w rachubę jeśli pracodawca nie będzie chciał mnie zwolnić). Jeśli
    pracodawca nie będzie chciał mnie zwolnić a ja będę chciał odejść, to co mam
    zrobić? (czuję się jakbym wstąpił do mafii, skąd nie ma wyjścia).