PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to moze byc APPE - jakis standard? › Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
  • Data: 2005-09-27 20:32:49
    Temat: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Drogi/a P. Oleszkiewicz,
    Zanim wyrazisz swą nikomu do niczego nie przydatną opinię o kimś, postaraj
    się zastosować zasadę domniemania pozytywnych rozwiązań (skąd te
    kompleksy?).
    Jeżeli bym nie musiał pytać na tej NG, to bym tego nie robił.
    APPE, oprócz wszystkiego, co znalazłem w Internecie, jest prawdopodobnie
    jakimś
    standardem, stosowanym przy zarządzaniu personelem.
    I to stąd to pytanie na tej NG.
    Może ktoś na grupie ma z tym do czynienia?