PracaGrupypl.praca.szukana › Co sadzicie o czlowieku z 3 fakultetami ?

  • 1. Data: 2004-01-29 15:27:12
    Temat: Co sadzicie o czlowieku z 3 fakultetami ?
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    Co sadzicie experci o ludziach ktorzy maja 3 fakultety albo no dwa ?
    Maja wieksze szanse na prace?
    Bo slyszalem opienie ze pracodwcy sie boja ich....
    ze oni umieja sie tylko uczyc..........
    Sam osobiscie mam licencjat z chemii , inz technologii zywnosci , izn
    technik komputerowych dwa ostatnie zaocznie AR , chemia dziennie ...
    znajomosc kompa ang i niemiecki prawko
    i mala miescina
    Magisterskie w toku

  • 2. Data: 2004-01-29 16:43:30
    Temat: Re: Co sadzicie o czlowieku z 3 fakultetami ?
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Przepraszam, ale czujesz się dobrze ?

  • 3. Data: 2004-01-29 17:20:19
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ale czujesz się dobrze ?

    A ja myślę, że NTG [nie ta grupa].
    Zapytaj na pl.praca.dyskusje.

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 4. Data: 2004-01-29 17:58:38
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    Fakt ze nie temat grupy sorki
    a czuje sie dobrze i to co pisze to prawda

  • 5. Data: 2004-01-31 11:41:44
    Od: "ARH" <u...@p...onet.pl>

    prawda, czy teza?
    :)