PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co robic na TYM URLOPIE?

  • 1. Data: 2003-05-22 07:31:51
    Temat: Co robic na TYM URLOPIE?
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie jak szanowni grupowicze radza sobie w te dni (tygodnie,
    miesiace) kiedy nie maja pracy? U mnie to wyglada na
    rozmemlanie-emocjonalno-psychicze-ktore-powoduje-str
    es.:_)

    Pozdrawiam,
    Kazoo

  • 2. Data: 2003-05-22 08:52:02
    Temat: Re: Co robic na TYM URLOPIE?
    Od: "browarek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiace) kiedy nie maja pracy? U mnie to wyglada na
    > rozmemlanie-emocjonalno-psychicze-ktore-powoduje-str

    Idę na spacer, potem browarek, wracam do domciu i zasiadam do kopa.
    Okropność !:(

  • 3. Data: 2003-05-22 08:55:55
    Od: "diuk" <p...@d...com.pl>

    Hmm.... ktoś Cię na siłę wysłał? To może chodź dalej do pracy, tylko
    wcześniej wychodź? ;-)

  • 4. Data: 2003-05-22 10:06:41
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Szukają nowej :)

  • 5. Data: 2003-05-22 10:16:26
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "kazoo" <e...@i...pl> writes:

> [...]
    > miesiace) kiedy nie maja pracy? U mnie to wyglada na
    > rozmemlanie-emocjonalno-psychicze-ktore-powoduje-str

    ja zawsze mam co robic. np. czytac ksiazki. uczyc sie (w pozadanym
    przeze mnie kierunku), robic male robotki, na zlecenie.
    zwykle mam wiecej rzeczy do roboty niz czasu wolnego...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2003-05-22 10:59:19
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    kazoo <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > miesiace) kiedy nie maja pracy? U mnie to wyglada na
    > rozmemlanie-emocjonalno-psychicze-ktore-powoduje-str

    Najlepiej się ożen i zrób sobie gromadkę dzieci. Wtedy nie będziesz miał
    problemu z czasem wolnym, bo nie będziesz znał takiego pojęcia.

  • 7. Data: 2003-05-22 11:29:02
    Od: jw <d...@n...poczta.fm>

    > ja zawsze mam co robic. np. czytac ksiazki. uczyc sie (w pozadanym
    > przeze mnie kierunku), robic male robotki, na zlecenie.
    > zwykle mam wiecej rzeczy do roboty niz czasu wolnego...

    przyznaj się że jesteś pracocholiczką,praca to dla ciebie całe życie

  • 8. Data: 2003-05-22 11:49:10
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > Najlepiej się ożen i zrób sobie gromadkę dzieci. Wtedy nie będziesz miał
    > problemu z czasem wolnym, bo nie będziesz znał takiego pojęcia.

    a to tego kup sobie "działkę pracowniczą"
    wciągniesz się
    a gdy wyleją cie z pracy bedziesz miał co zjesc i co robic

  • 9. Data: 2003-05-22 12:01:56
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > ja zawsze mam co robic. np. czytac ksiazki. uczyc sie (w pozadanym
    > przeze mnie kierunku), robic male robotki, na zlecenie.
    > zwykle mam wiecej rzeczy do roboty niz czasu wolnego...

    No ja tez cos czasem robie ale ogolnie to mam stresa i nie moge sie
    skupic...dziwne,co?:_))

    Pozdrawiam,
    Kazoo

  • 10. Data: 2003-05-22 12:10:41
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > No ja tez cos czasem robie ale ogolnie to mam stresa i nie moge sie
    > skupic...dziwne,co?:_))

    Nie, absolutnie normalne. Może jakieś noiedrogie hobby.