PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po politologii? › Re: Co po politologii?
    From: "TasmaN" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co po politologii?
    Date: Tue, 18 Dec 2007 03:30:11 +0100

    Użytkownik "Administrator" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1d17ec73-2e69-45bf-bafc-72406a215645@v4g2000hsf
    .googlegroups.com...
    Wskutek młodzieńczej głupoty wybrałem ten beznadziejny kierunek.
    Jestem już na II roku.
    Czy Państwa zdaniem, ten kierunek rzeczywiście nie daje możliwości
    znalezienia dobrej pracy?

    rynek pracy jest teraz tak pogiety ze u mnie w firmie dziewucha po
    bibliotekarstwie zajmuje sie przetargami w dziale marketingu.
    Najwazniejsze jest uwazam doswiadczenie... czyli kilka lat pracy na nizszym
    stanowisku i podazanie okreslona sciezka.

    Ja skonczylem marketing. Szczesliwie akurat pracuje w marketingu ale to co
    bylo na studiach to mozna sobie o kant d.... potluc.

    zycie, biznes, klienci najbardziej ucza marketingu... a nie wymadrzanie sie
    habilitowanych pierdzistolkow na uczelni.

    glowa do gory... lap prace i sie rozwijaj zawodowo :)

    ---
    TasmaN