PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo mi grozi › Re: Co mi grozi
  • Data: 2003-08-11 12:17:26
    Temat: Re: Co mi grozi
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <p...@n...poznan.home.pl> napisał w wiadomości
    news:bh7u3m$3b1$1@topaz.icpnet.pl...
    > witam,
    >
    > 1) umowa: stała na czas nieokreślony
    > 2) przepracowane: ponad 4lata
    > 4) okres wypowiedzenia: 3 miesiące
    >
    > co mi grozi jeżeli nie dotrzymam okresy wypowiedzenia i najzwyczajniej nie
    > przyjde do pracy (wczesniej powiadomie pisemnie pracodawce ze chce
    rozwiazac
    > umowe)
    >
    > Z powazaniem
    > Pawel

    Napisze ci w świadectwie pracy paragraf ( każdy przyszły pracodawca bedzie
    wiedział, że olewasz prawo i masz wszystko gdzieś), żeby tego uniknąć
    bedziesz musiał nie wpisywać do CV tego okresu, żeby nikt nie pytał, a to
    chyba nie jest najlepsze rozwiązanie. Jak jest tak źle, to złóż
    wypowiedzienie i idz na urlop, zwolnienie, spróbuj się dogadac...
    Sławek