PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy? › Re: Co daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?
  • Data: 2002-02-22 21:39:46
    Temat: Re: Co daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?
    Od: "rr" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tito" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a562ja$83i$1@h1.uw.edu.pl...
    > Witam!
    > Powiedzcie dlaczego pracodawcy upieraja sie przy zatrudnianiu osob z
    > doswiadczeniem?
    > Przeciez czlowieka mlodego po studiach, nigdzie jeszcze nie pracujacego
    > latwiej jest uksztaltowac do swoich potrzeb i nauczyc go po swojemu
    > wykonywania obowiazkow.
    > Nie pracowal nigdzie do tej pory wiec nie ma zlych nawykow, przyzwyczajen.

    Nie mają złych nawyków? Mam kontakt z prawie absolwentami. Gdy umawiam się z
    nimi na spotkanie to 90% sie po prostu spóźnia i wydaje im sie że jest ok.
    Cześc nie przychodzi w umówionym terminie i dzwoni w NASTĘPNYM dniu że coś
    im wypadło i też się spoźnia. I oni według Ciebie nie mają złych nawyków?

    Tomek