PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo Wy na to? › Re: Co Wy na to?
  • Data: 2002-11-12 10:26:50
    Temat: Re: Co Wy na to?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (000( Odpowiedź na ten list ma być jak najszybsza,
    > wszystko ok gdyby nie to, że mam im przesłać następujące kserokopie dok. i
    > informacje:
    > numery dokumentów: dowód osobisty, prawo jazdy, dyplomu,
    > posiadany samochód, inny majątek,
    > kserokopie ww. dokumentów i mało tego wzór notarialny podpisu!
    >
    > Nie wiem po co Im to, jak ma to doprowadzić do rozmowy kwalifikacyjnej
    > ustalonej jeszcze w listopadzie?
    > Skoro jeszcze nie chodzi o przyjęcie to po co im te wszystkie informacje?

    Szybkość jest dobra przy łapaniu pcheł, a nie j.w.
    Nie zdziw się, jak zrobisz o co "proszą", że za jakiś czas okaże się, że
    podżyrowałeś lub wziąłeś kredyt, a umowa była tak sformułowana, że
    rozmowa o szczegółach prowadzona będzie w prokuraturze.

    Możesz im opdisać, że cały Twoj majątek, to używane radio tranzystorowe,
    a podpisujesz się Zdzicho Gumbas. Dopisz, że nie jest prawdą, jakobyś
    się leczył w PZP. Kopia do prokuratury.

    Nie daj się nabierać, Dogbert