PracaGrupypl.praca.dyskusjeCikaw jestem czy... › Re: Cikaw jestem czy...
    From: "Darek" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cikaw jestem czy...
    Date: Tue, 30 Nov 2004 10:47:24 +0100

    "Immona" <n...@z...com.pl> wrote in message
    news:cof03u$3ai$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Rozne sa obyczaje i czesc osob uwaza to za nachalnosc - zwlaszcza ze w
    > polskim Outlooku w okienku wyskakujacym przy tej okazji jest napisane
    > "nadawca wiadomosci ZAZADAL (podkr. moje) potwierdzenia". Nie "prosi o
    > potwierdzenie", tylko "zazadal". A jak przychodzi setka CV, to kadrowiec,
    > ktory ma dodatkowo sto razy kliknac, moze sie zdenerwowac.

    zgadzam sie, ze to nieprzyjemne sformulowanie, ale nowoczesny kadrowiec
    (czyt. umiejacy poslugiwac sie e-poczta) takze o tym wie i nie powinien
    przywiazywac do tego uwagi

    > Najwazniejsze jest to, ze wyrazasz niewiare w to, ze przeczytaja =
    > niewiare
    > w ich profesjonalizm. Sa kadrowcy, ktorzy zadanie potwierdzenia uwazaja za
    > nieprofesjonalne zachowanie ze strony kandydata i laduja taki list do
    > kosza.
    > Oczywiscie nie wszyscy. Mysle, ze nie warto ryzykowac. Co zmienia
    > swiadomosc
    > tego, ze zostalo przeczytane? I tak liczy sie to, czy zadzwonia, czy nie.

    ostatnio sie wkur... mocno i obdzwonilem pare (dokladnie 6) firm, do ktorych
    wyslalem poczta elektroniczna swoje papiery
    okazalo sie ze we wszystkich! ogloszono nabor natomiast w ogole nie
    odbierano poczty = nie czytano cv nadeslanych emailem - jak dla mnie to
    chamstwo albo brak profesjonalizmu
    efekt rozmow telefon.: do dwoch firm zostalem zaproszony na rozmowe
    kwalifikac.