PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciężka ale bobrze płatna...?

  • 1. Data: 2005-04-13 14:00:13
    Temat: Ciężka ale bobrze płatna...?
    Od: "2misiek" <2...@i...pl>

    Witam
    Jako młody i zdrowy facet bez zobowiązań, zastanawiam się czy jest jeszcze
    jakaś praca za prawdziwe pieniądze? (nawet najcięższa). Biorę pod uwagę wyjazd
    z kraju.
    Słyszeliście o czymś takim?
    Gdzie jej szukać?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-13 14:10:55
    Temat: Re: Ciężka ale bobrze płatna...?
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "2misiek" <2...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakaś praca za prawdziwe pieniądze? (nawet najcięższa). Biorę pod uwagę

    A co chcesz robic?

  • 3. Data: 2005-04-13 14:10:57
    Od: 2...@i...pl

    >moze być np jako kierowca (mam ABCDE), mechanik, elektronik i wszystko co sie
    wiąze z techniką. Moze byc nawet praca fizyczna ale godna

  • 4. Data: 2005-04-13 14:30:02
    Od: "MK" <n...@f...spam>

    np. mycie trupow w szpitalach

  • 5. Data: 2005-04-13 14:39:23
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MK" <n...@f...spam> napisał w wiadomości
    > np. mycie trupow w szpitalach
    w służbie zdrowia słabo płacą
    ale dają dodatek motywacyjny w postaci wódki

  • 6. Data: 2005-04-13 14:53:39
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    2...@i...pl napisał(a):

    > wiąze z techniką. Moze byc nawet praca fizyczna ale godna

    Platformy wiertnicze.

    Pitt

  • 7. Data: 2005-04-13 14:54:27
    Od: 2...@i...pl

    > Platformy wiertnicze.
    >
    > Pitt

    ale podobno ciężko się na nie dostać. Chyba że znasz na to sposób?

  • 8. Data: 2005-04-13 15:04:22
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    wycinka lasow w Norwegii - ciezka i niebezpieczna, ale kaska jest godziwa

    --
    pozdrawiam
    yam

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 9. Data: 2005-04-13 16:18:30
    Od: s...@o...pl

    > wycinka lasow w Norwegii - ciezka i niebezpieczna, ale kaska jest godziwa

> [...]

    A wiesz moze jak dostac sie do takiej pracy?
    Na ile mozna liczyc?

    pzdr,
    mp

  • 10. Data: 2005-04-13 17:13:48
    Temat: Re: Ciężka ale dobrze płatna...?
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    postaram sie cos dowiedziec - znajomy o tym wspominal jakis czas temu
    ale to moze potrwac kilka dni...

    --
    pozdrawiam
    yam