PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża › Re: Ciąża
  • Data: 2003-02-26 10:40:47
    Temat: Re: Ciąża
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wer i Tom <m...@i...pl> napisał(a):

    > Temat jak wyżej.
    > Jestem w ciąży.
    > o czym dowiedziałm sie niedawno ale sytuacje jets bardziej skomplikowana niz
    > sie wydaje
    > Od stycznia jestem kierownikiem, co wiązało się z podwyżką. Jak mam to teraz
    > "rozegrać" aby na tym nie stracić.tzn kiedy mam dostarczyc zaswiadczenie o
    > błogosławionym stanie bo niestety co gorsza

    Jeśli jesteś w ciązy, to podlegasz ochronie - nie można cię zwolnić, ani
    zmienić warunków na gorsze. Nie ma znaczenia, kiedy powiadomisz o tym
    pracodawcę, bo istotny jest fakt ciązy, a nie jakieś zawiadomienie. Na twoim
    miejscu zaczął bym sie martwić o własne zdrowie i o zdrowie dziecka - bo to
    dużo ważniejsze. Przejęcie jednej firmy przez drugą nie ma nic do rzeczy - to
    nie jest likwidacja ani upadłość firmy w rozumieniu Kodeksy Pracy.