PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Castorama praca? › Re: Castorama praca?
    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Castorama praca?
    Date: Wed, 09 Jan 2008 23:50:36 +0100

    Dnia 08-01-2008, wto o godzinie 23:02 +0100, MarkX pisze:
    > Użytkownik "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl> napisał w
    > wiadomości news:fm0oa1$4cj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem jak sie maja zarobki ani w Castoramach, ani w innych
    > konkurencyjnych marketach. Powiem tylko jedno. Castorama, a reszta marketow
    > budowlanych to jak niebo i ziemia. W Castoramie przy kazdym dziale
    > znajdziesz goscia, ktory ma swoj rejon i zna sie na rzeczy. Milo, fachowo. W
    > OBI jak zapytalem o zarowki to mi gosc odpowiedzial w biegu, ze "jak nie ma
    > na polce to nie ma". W praktikerze jak juz znajdziesz goscia, to najczesciej
> [...]

    nie wiem jak jest w casto, ale na przyklad leroy merlin ma bardzo
    wymagajacy program kontroli jakosci, sam robie tam czasem jako
    tajemniczy klient, oczywiscie wpisuje dane wprowadzone po rozmowie czy
    zakupie przeprowadzonej scsle wedlug konkretnego scenariusza i nie wiem
    jak oceniane sa poszczegolne "pytania", ale wymagania sa spore, jako
    ciekawostke moge podac, ze dla leroya glowna konkurencja jest wlasnie
    casto, nie robimy kontroli porownawczej w obi, czy praktikerach, ale
    musimy zrobic na takim samym ziale wlasnie castoramy, cos chyba w tym
    jest ze akurat tam. byc moze sa rzeczywiscie najlepiej postrzegani przez
    klientow?