eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCase study › Re: Case study
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!aotearoa.belnet.
    be!news.belnet.be!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabel
    foon.nl!198.186.194.249.MISMATCH!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!ne
    ws-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "jcm" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    References: <hqhqpm$a7r$1@news.onet.pl> <hql3rg$fit$1@newsread1.aster.pl>
    <hqmr05$433$1@news.onet.pl> <hqnnke$n01$1@newsread1.aster.pl>
    Subject: Re: Case study
    Date: Thu, 22 Apr 2010 10:54:14 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Lines: 24
    Message-ID: <4bd00ebb$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.43.68
    X-Trace: 1271926459 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2592 83.11.43.68:4815
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:235117
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "van" <v...@p...net> napisał w wiadomości news:hqnnke$n01

    > ale faktem jest, że pani haer za każdym razem musiała powtarzać pierwsze
    > zdanie po angielsku, co mi dałoby do myślenia, że może warto coś z tym zrobić.
    > ot, takie przemyślenie. a ta pani się zdenerwowała za każdym
    > razem, krzyczała na rozmówców, co wyglądalo bardzo nieprofesjonalnie i
    > pozostawiało niefajne wrażenie i opinię o firmie.

    Krzyczała *na* rozmówców, czy może raczej *do* rozmówców, bo wyuczyła się
    angielskich formułek na pamięć, i powtarzała po prostu, aby nie zapomnieć (sama
    nie znała angielskiego w wystarczającym stopniu, aby testować innych)?
    Miało być wyraźnie, a wyszło głośno.
    Sam się czasami łapię na tym, że jeśli próbuję coś wypowiedzieć wyraźnie, to tym
    samym mówię głośniej.

    Ciekawe, jaki jest sens wynajmowania tak niekompetentnych HR-owców?
    To tylko wyrzucone w błoto pieniądze, a efekt mierny lub żaden.



    j.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1