PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ??? › Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    From: "O.D." <l...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Date: Fri, 10 May 2002 09:52:24 +0200

    > Mimo, iż znaczna część osób Twoją wypowiedź uzna za wypowiedź oszołoma,
    > osobiśćie uważam że jest dużo racji w tym co powiedziałeś. Ostatnio miałem
    > nieprzyjemność rozmowy z takim człowiekiem, pracodawcą, naprawdę każdy
    nawet
    > wyrozumiały człowiek nazwał by tą osobę chamem, świnią, tak taki właśnie
    > był, cham bez wykształcenia, naprawdę każdy kto ma odrobinę poczucia
    > godności osoby ludzkiej tak nazwałby tą osobę. Był on dyrektorem pewnej
    > firmy.

    Gdy bylem swiezo upieczonym absolwentem tez mialem watpliwa przyjemnosc
    rozmowy (ktora zalatwil mi znajomy) z podobnym gosciem. Co drugie slowo to
    bluzga, okreslil moje studia jako "studia dla pojebancow" coz troche glupio
    postapilem, ze nie odwdzieczylem sie mu tez stekiem bluzg tylko wyszedlem
    bez slowa. Zeby bylo smieszniej, firma za 2 lata przezentowala sie na mojej
    uczelni i zapraszala do skladania cv studentow "studiow dla pojebancow". Coz
    tak to wyglada dodam jeszcze, ze gosc dostal jakas nagrode (przedsiebiorca
    roku czy cos takiego).

    Pozdrawiam!

    Lukasz