PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - format pliki? › Re: CV - format pliki?
    From: jerry <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - format pliki?
    Date: Tue, 15 Nov 2005 14:30:37 +0100

    > Kiedys Cie o to pytalam, ale nie odpowiedziales, wiec moze teraz:

    Może mi umknęło, chętnie odpowiem.

    > wyjasnij mi prosze wzgledy, dla jakich zalezy Ci zalezy na
    > uniemozliwieniu edycji przez osobe trzecia.
    > HRowcy z tej grupy mowili tu juz, ze czesto osoba zbierajaca CV robi z
    > nich zestawienia dla osoby decyzyjnej, poprzez kopiowanie ich fragmentow
    > do innego dokumentu.

    Ależ Immona, Ty takie pytania?! - Nie ma żadnego problemu z KOPIOWANIEM
    tekstu z pliku pdf - ot klikasz 'select text', zaznaczasz i kopiujesz.

    > Oczywiscie pdfa da sie ustawic tak, zeby dalo sie z
    > niego kopiowac, ale wtedy jest to dosc niski poziom "uniemozliwienia
    > edycji".

    Po pierwsze co tu ustawiać? Takiego "ustawionego" pdf'a wypluwa każde
    narzędzie do ich konwertowania.
    Po drugie - mylisz pojęcia. Fakt, że bardzo łatwo w pdf da się zaznaczać
    tekst i kopiować go do schowka nie oznacza umożliwienia edycji tegoż pliku!

    Poza tym widzę, że Cię to gryzie i przyczepiłaś się do tej jednej cechy
    formatu PDF. Tymczasem używam tego formatu nie tylko z tego jednego
    powodu, choć dla mnie jest on ważny. Ale o tym pisałem już na tej
    grupie. Nie będę się powtarzał.

    Nie rozumiem dlaczego widzisz w wysyłaniu CV i LM w formacie pdf jakieś
    zagrożenie, bo argument że może on zostać nieodczytany jest
    nieuzasadniony - taki wniosek płynie z obszernego, wcześniejszego wątku
    na ten temat, w którym mimo iż wielu takie obawy potwierdzało to jednak
    nie znalazł się nikt kto z formatem tym nie miałby do czynienia bądź
    słyszał nawet, że takie "problemy" w firmach są.
    Pozdrawiam,