PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV-doc>pdf-pdfFactory-czcionkaPL [?] › Re: CV-doc>pdf-pdfFactory-czcionkaPL [?]
  • Data: 2004-05-09 11:04:06
    Temat: Re: CV-doc>pdf-pdfFactory-czcionkaPL [?]
    Od: -----JAŚ---- <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c7l211$g7c$1@korweta.task.gda.pl...

    .......... Cala wicznosc przed Toba zanim
    > znajdziesz tego upragnionego, ktory zmusi sekretarke czy HR-owca do
    > zainsatalowania wsztkich znanych czytnikow na sluzbowym kompie :-))))

    Czytając grupy wnioskuję, że VC i LM należałoby wysłać w formacie *.pdf i
    tak-też próbuję. Wyczytałem, że można posłużyć się programem PdfFactory który
    instaluje się jak drukarka. I wszystko byłoby OK gdyby po konwersii czcionki
    instalowały się poprawnie. Niestety polskich czcionek nie konwertuje [lub ja
    nie potrafię].

    Kaziu