PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + LM w DOC czy PDF? › Re: CV + LM w DOC czy PDF?
  • Data: 2004-04-16 13:00:22
    Temat: Re: CV + LM w DOC czy PDF?
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wysylacie CV+LM w DOCu czy w PDFie? Zrobilem sobie CV w pdfie, LM chyba
    > tez konwertne do pdfa (3 sekundy) i zastanawiam sie jak to jest u firm
    > z odczytaniem PDFa. Teoretycznie utrudniam sprawe sobie bo jesli ktos
    > nie bedzie mial acrobat readera to pewnikiem moje CV wrzuci do
    > /dev/null/

    Ja kiedys wyslalem spakowane zipem. Po paru dniach przyszla odpowiedz od
    jakiejs babki, ze nie moze tego pliku otworzyc w Wordzie i zebym jej
    przyslal z rozszerzeniem .doc

    Dwa dni sie smialem, pozniej nastepne dwa dni myslalem, ze specjalnie
    robila ze mnie glupka, a potem juz przyjalem ze sama jest glupiem.