PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV, LM i pare spostrzezen › Re: CV, LM i pare spostrzezen
  • Data: 2003-03-24 19:31:41
    Temat: Re: CV, LM i pare spostrzezen
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sztampowa i nudna konstrukcja tych pism to minus dla Was.
    > Trudno zawierzyc umiejetnosciom przyszlej sekretarki, jesli
    > od razu widac, ze obce jej sa takie cechy tekstu jak pogrubienie,
    > kursywa, podkreslenie, nie wspominajac juz o podziale stron/sekcji
    > czy justowaniu.
    nie przesadzal bym z fanfarami styli. osobiscie jak widze na stronie formatu
    A4 wiecj niz 3 rodzaje czcionki, a do tego kursywa i pogrubienia, to moje
    odczucia estetyczne zaczynaja protestowac - poprostu folklor - no wies i
    spiewa i tanczy.
    co do reszty (dopracowanie tresci, zdjecia, nazwy plikow) to w pelni sie
    zgadzam z przedmowca.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy