PracaGrupypl.praca.dyskusjeBylejaki - prototyp? › Re: Bylejaki - prototyp?
    From: "Mike" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bylejaki - prototyp?
    Date: Sat, 17 Feb 2007 21:36:23 +0100

    news:er7457$ire$1@news.dialog.net.pl...
    > Polsat, sobota 14:45 - "Hell's Kitchen". To tylko reality show, ale gość
    > prowadzący jest faktycznym restauratorem - i to z tych droższych
    > resteuracji - z Londynu (chyba).
    > Ciekawe czy jego zachowanie jest takie tylko na potrzeby programu, czy też
    > postępuje tak ze swoimi pracownikami? Pewnie to pic, nikt by tego nie
    > zniósł.
    > Tak czy inaczej - Bylejaki v. 1.1?
    >
    > --
    > Jotte

    Co do jego zachowania trudno powiedzieć, z jednej strony wydaje mi się że
    jest to na potrzeby programu, z drugiej strony jeżeli jest to faktycznie
    "High Class Restaurant" to płaci na pewno odpowiednią pensję więc ma prawo
    na wymagania najwyższej pólki, ale charakter ma, jak na mój gust, do pupci
    :).........ja bym go na startcie skasował.

    Pozdrawiam......Mike.