PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: "Adam F." <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Tue, 28 May 2002 21:32:45 +0200

    "konopia" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ad0l7q$am3$1@news.onet.pl...

    > Tiaaa, ale pozwolisz, ze ja nadal bede pisal bez ogonkow, moge?
    > (....)

    Ale ja nie mam nic przeciwko pisaniu bez ogonków... Zła interpretacja mojej
    wypowiedzi :)

    > Co do ortografii... Calkowicie sie zgadzam. No ale coz, nikt nie jest
    > doskonaly.
    > Cale szczescie ze w wyslawianiu sie nie ma takich problemow :)

    I chwała Ci za to :)
    Mówię to bez cienia ironii, gdyż odnoszę wrażenie, że coraz więcej ludzi ma
    problemy z wysławianiem się...

> [...]
    > to troszke
    > ciezko mu bedzie znalezc prace w naszym kraju, z drugiej strony z
    > przekwalifikowaniem
    > sie nie ma wiekszych problemow, bo wiedze to on ma, musi tylko ja tylko
    > uzupelnic
    >
    > Moj na przyklad nauczyciel informatyki ze szkoly sredniej zmienia prace
    > srednio co
    > dwa-trzy lata (ma okolo 50) i za kazdym razem musi sie doksztalcic, za co
    go
    > szczerze
    > podziwiam. Ale to sa niestety tylko wyjatki :(.

    Co prawda to prawda - takich ludzi nie ma wiele.
    Tym bardziej podziwiam tych, którzy zamiast siedzieć i narzekać próbują coś
    zrobić i udaje im się to.

    > Serdecznie pozdrawiam
    > (za wszelkie bledy ort. przepraszam nie sa przejawem lekcewazenia
    > rozmowcy, ale zwyklym szybkim pisaniem na klawiaturze, bo rozumiem,
    > ze ktos moze miec pretensje ze zamiast o z kreska dal u ale jak ktos
    zamiast
    > ch pisze h to rownie dobrze moze to byc zwykla lierowka, w tym przypadku
    > zgbienie literki :)

    Zgadza się, błąd może być literówką. Zazwyczaj jednak można odróżnić po
    ogólnym stylu pisowni danej osoby, czy faktycznie była to literówka, czy też
    ordynarny błąd...

    Ja sam raczej nie czepiam się incydentalnych błędów [chyba, że jestem w złym
    humorze hehe ;) ], ale jeżeli ktoś po raz N-ty robi ten sam błąd, lub
    lekceważy wszelkie zasady poprawnej pisowni w co drugim zdaniu, to szlag
    mnie trafia.

    Pozdrawiam
    Adam